Irekitze-prozesuetako ikaskuntzak erakundeetatik

Bherria Prestakuntzaren hurrengo saioa martxoaren 14an izango da, 9:30ean, eta gaia honako hau izango da: berrikuntza publikoko laborategi baten praktika eta ikaskuntzak, eragile anitzeko lankidetza-prozesuen aktibatzaile gisa.

Sergi Frías

Coboi lab-eko Lab Managerra da, Sant Boi de Llobregateko berrikuntza publikoko laborategia. Frías Berrikuntza Publikoarekin loturiko Kataluniako, Espainiako eta nazioarteko sare askotako kidea da; hala nola, Catlabs, Innpulso edo Chief innovators Studio (Bloomberg Center for Public Innovation – Johns Hopkins University).

Haren esperientzia 3 esparru nagusitan oinarritzen da, guztiak ere berrikuntzarekin lotuak, eta ikuspegi eraldatzaile batetik: berrikuntza-laborategiak, baterako sorkuntzako prozesuak eta eragile anitzeko berrikuntza.

Coboi lab-eko arduradun gisa Sant Boi de Llobregateko berrikuntza publikoko laborategia (coboilab.cat), lehen pertsonan bizi izan ditut bi legegintzaldi (eta erdi). Horri esker, nolabaiteko ikuspegi bat hartu dut hiri-erronka garaikideei elkarlanean aurre egiteko modu berri bat bultzatzeko helburu nagusiarekin aldatu eta eboluzionatu den laborategi publiko baten bilakaeraren eta iterazioaren inguruan.

PRESTAKUNTZA-SAIOAN IZENA EMAN NAHI?

Zenbait hurbilketa planteatu dira, arreta hirira, lurraldera eta haratago zabaltzeko gure prozesuari eskainiz: nola eboluzionatu dugu gure 10 urteko ibilbidean; gure autoezagutzatik abiatuta, nola diseinatu ditugu parte hartzeko prozesuak eta metodoak; zein komunitaterekin; norentzat hitz egiten dugu eta norentzat ez. Eta abar. Batez ere, administrazio publikoaren eta herritar (pro)aktiboen eta/edo komunitate interesgarrien arteko harremanaz hitz egingo dugu, interes pribatuak eta publikoak elkarren ondoan dauden espazioetan, harreman hori konplexua izaten baita beti.

Halaber, saioa aprobetxatuko dugu jardunbide egokiei buruzko ikaskuntzak partekatzeko, eta gogoeta ere egingo dugu gure nortasun malgutik eratorritako oztopoen eta konplexutasunen inguruan, nolabaiteko disrupzio baten ekintza berritzaileen inguruan edo, adibidez, gure administrazioetan ordezkatzen ditugun eta ordezka ditzakegun rol berrien inguruan.

Azkenik, gure tresna metodologiko nagusia sartuko dugu (4>17 Metodoa), erronkei elkarlanean aurre egitearren, eta, gure proiektu esperimental berriena ere aurkeztuko dugu, interakzio publiko-komunitarioko espazio berri baten kontzeptualizazioan oinarritua. Bien asmoa da gure berezitasuna erakustea, arlo publikotik egiteko beste modu batzuk inspiratze eta zalantzan jartzearren.


Prestakuntza-saioak irekiak dira, 09:30etik 11:00etara. . Hemen eman dezakezu izena martxoaren 14ko hurrengo hitzorduan.



    datos de contacto





    Prestakuntza saioak online dira, 09:30etik 11:00etara. Era berean, izena eman dezakezu [email protected] helbidera mezu elektroniko bat bidaliz.

    Utzi erantzuna

    Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude